Obchodní podmínky
Aktualizováno: srpen 2025
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi provozovatelem služby UnikDat.cz (dále jen „Poskytovatel“) a jejím uživatelem (dále jen „Uživatel“). Používáním služby souhlasíte s těmito podmínkami.
2. Definice
Poskytovatel: BEMOP s.r.o., IČO 09864920, se sídlem Zbraslavská 12/11, Praha 159 00, Česká republika.Uživatel: Fyzická nebo právnická osoba, která využívá službu UnikDat.cz na základě registrace nebo objednávky.
Služba: Online platforma poskytující monitoring úniků dat z veřejných, komerčních a komunitních zdrojů.
3. Registrace a uživatelský účet
Pro plné využívání služby je nutná registrace. Uživatel je povinen uvádět pravdivé a aktuální údaje a je zodpovědný za bezpečné zacházení s přístupovými údaji ke svému účtu.
4. Tarify a dostupnost funkcí
Služba je poskytována v několika úrovních:
ZDARMA: Umožňuje základní vyhledávání bez zobrazení detailů.JEDNOTLIVEC: Monitoring e-mailových adres, zobrazení detailů úniků (včetně hesel, pokud jsou dostupné), e-mailové notifikace o nových únicích. Možnost rozšíření počtu sledovaných e-mailů dokoupením až 5× dalšího slotového balíčku.
SPOLEČNOST: Monitoring e-mailových adres a firemních domén, zobrazení detailů úniků, B2B fakturace. Počet sledovaných položek lze rozšířit až 5× formou dalších slotů. V případě potřeby vyššího rozsahu lze přejít na tarif ENTERPRISE.
SPOLEČNOST – ENTERPRISE: Neomezené vyhledávání v únicích se zobrazením detailů úniků, monitoring libovolného počtu firemních domén a e-mailových adres, možnost individuální konfigurace, B2B fakturace, API rozhraní.
OSINTer: Neomezené vyhledávání se zobrazením detailů úniků.
Plán Enterprise využívá širší spektrum datových zdrojů než OSINTer, díky čemuž dokáže zobrazit více úniků a detailnější informace při vyhledávání. Tyto rozšířené zdroje jsou standardně součástí tarifů Jednotlivec a Společnost. K tomuto kroku jsme přistoupili z důvodu ochrany našich datových zdrojů a prevence jejich zneužití. Chceme mít alespoň základní přehled o každém uživateli, kterému zpřístupníme rozšířený přístup k datům, a tím minimalizovat riziko neoprávněného čerpání nebo hromadného stahování dat.
Funkce, limity a počet sledovaných údajů se řídí aktivním tarifem. Aktuální informace jsou uvedeny v ceníku.
V případě upgradu na vyšší tarif dojde k přepočtu zůstatku ze stávajícího plánu. Nová cena se automaticky upraví po vypršení aktuálně uhrazeného období.
5. Slevové kódy a akční nabídky
Slevové kódy lze uplatnit pouze při prvním zakoupení předplatného, bez ohledu na jeho délku. Sleva se vztahuje pouze na tento první nákup a nelze ji uplatnit zpětně nebo při jakékoli změně tarifu.
V případě upgradu, přechodu na jiný plán nebo obnovení předplatného sleva automaticky zaniká a není dále uplatnitelná. Slevu rovněž nelze kombinovat s individuálními nabídkami nebo množstevními slevami.
6. Platby a fakturace
Platby probíhají prostřednictvím zabezpečené platební brány Stripe. V případě firemního zákazníka je možné na vyžádání vystavit klasickou fakturu s platbou převodem (měsíčně nebo ročně). Uhrazené předplatné se aktivuje okamžitě po potvrzení platby a je platné po předem stanovenou dobu.
7. Rozsah a omezení služby
Služba poskytuje přístup k informacím z veřejně dostupných a specializovaných databází. Pro zajištění bezpečnosti a ochrany dat zobrazujeme podrobné výsledky (např. uniklá hesla) pouze pro ověřené e-maily a domény, které si uživatel přidal do svého účtu. Toto omezení se nevztahuje na tarify OSINTer a Enterprise, které mají plný přístup k výsledkům vyhledávání.
Počet monitorovaných údajů (slotů) a rozsah výsledků se řídí aktivním tarifem. U bezplatného účtu jsou výsledky omezené.
Jednotlivé vyhledávací dotazy mohou být technicky omezeny – aktuálně je výstup omezen na max. 1500 položek na dotaz. V případě potřeby většího rozsahu Lze přejít na tarif SPOLEČNOST – ENTERPRISE, kde lze nastavit počet výstupů individuálně.
V rámci ochrany systému a férového využívání služeb stanovujeme týdenní limity pro manuální vyhledávání - každý uživatel má nastaven limit 20 vyhledávání za týden. U tarifu SPOLEČNOST – ENTERPRISE lze tento limit libovolně navýšit.
8. Ochrana dat a soukromí
Veškeré zpracování osobních údajů probíhá v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízení GDPR. Podrobnosti naleznete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Vyhledávané e-maily, domény a další identifikátory neukládáme ani nelogujeme, pokud si uživatel výslovně nezapne monitoring.
9. Pravidla používání a omezení
Služba UnikDat.cz je určena výhradně pro vlastní potřebu uživatele, ať už individuální nebo firemní. Je zakázáno:
využívat službu k nelegálním účelům nebo k narušování práv třetích stran,sdílet nebo zpřístupňovat výstupy služby veřejně, pokud to není výslovně povoleno,
pokoušet se obejít ochranné mechanismy, limity nebo zabezpečení služby,
automatizovaně přistupovat ke službě bez povolení (např. skrze boty nebo vlastní API klienty bez licence).
Porušení těchto pravidel může vést ke zrušení účtu bez náhrady a případnému právnímu postihu.
10. Omezení odpovědnosti
Veškeré informace poskytované službou UnikDat.cz jsou určeny výhradně pro informativní účely a poskytovány „tak, jak jsou“ („as is“), bez jakékoli záruky správnosti, úplnosti nebo aktuálnosti.
Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku používání služby nebo rozhodnutí učiněných na základě zobrazených dat. Uživatel si je vědom, že přístup ke službě může být dočasně omezen z důvodu údržby nebo technických problémů.
11. Podmínky zrušení a refundace
Předplatné lze kdykoli zrušit v uživatelském rozhraní. Zůstává aktivní až do konce uhrazeného období a dále není účtováno.
Vzhledem k tomu, že jde o digitální službu s okamžitým přístupem, neposkytujeme refundace již zaplaceného období.
12. Změny obchodních podmínek
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit. Nové znění bude vždy dostupné v sekci "Obchodní podmínky".
Změny, které nemají podstatný dopad na práva a povinnosti uživatele (například doplnění informací, úprava formulací, nebo zavedení nové funkce), mohou být provedeny bez předchozího oznámení. V případě změn, které se významně dotýkají práv či povinností uživatele (například změna ceny, rozsahu služby, apod.), bude uživatel informován e-mailem nebo prostřednictvím oznámení v uživatelském rozhraní.
Nové obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění, není-li stanoveno jinak.